Rozwiązanie Interactive Intelligence uzyskuje certyfikat integracji z SAP CRM

150x110

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, uzyskał certyfikat dla integracji swojego wielofunkcyjnego systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC) z aplikacją SAP CRM. Integracja obniża koszty wdrożenia oprogramowania, zwiększa wydajność pracy konsultantów contact center i przekłada się na wzrost satysfakcji klientów.

 

Centrum integracji i certyfikacji SAP potwierdziło zgodność wersji 4.0 systemu CIC oraz SAP Customer Relationship Management 7.0. Integracja obejmuje następujące funkcje:

 

-     Kierowanie interakcji. Zapewnia spójną obsługę klientów poprzez ujednolicenie kolejkowania oraz kierowania interakcji niezależnie od kanału komunikacji.

-      Prezentacja danych. Umożliwia automatyczną prezentację danych klienta lub przesyłanie informacji z IVR do SAP CRM na podstawie identyfikacji numeru osoby dzwoniącej.

-       Transfer informacji. Pozwala na współdzielenie informacji o kliencie w czasie przenoszenia interakcji pomiędzy konsultantami.

-    Status konsultanta. Wprowadza ustawienia statusu konsultanta w SAP CRM, które ułatwiają ocenę jego aktywności.

-       Kontrola połączeń. Dodaje informacje o osobie dzwoniącej i szczegółach połączenia oraz przyciski obsługi połączeń do paska narzędzi komunikacyjnych SAP CRM.

-       Ujednolicone raportowanie interakcji. Widok rekordów SAP CRM z powiązaną historią interakcji pozwala na pełen monitoring jakości świadczonych usług.

 

System CIC, dostępny do wdrożenia w modelu tradycyjnym lub w chmurze, oferuje organizacjom różnych rozmiarów funkcje wielokanałowego contact center, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Zawiera aplikacje kierowania i kolejkowania interakcji, menu głosowego, nagrywania połączeń i ekranów, automatyzacji kampanii wychodzących, zarządzania personelem, analizy mowy w czasie rzeczywistym i inne.